Kliknutím sem můžete začít navrhovat svůj kus značení.

Reklamní značení

Vytvořte si své vlastní reklamní značení s textem a návrhem dle vlastní volby nebo si vyberte z našich předem navržených příkladů.

Snadné objednání
Rychlé doručení
Nízké ceny
Záruka spokojenosti zákazníků
Stoprocentní vynahrazení emisí uhlíku

Příklady populárního reklamního značení

Created with Fabric.js 1.6.6 SALE

Rytí plastového značení

230 x 145 mm

653.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.6.6 50% OFF

Rytí plastového značení

204 x 59 mm

253.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.6.6 Fresh fruits & vegetables

Rytí plastového značení

250 x 250 mm

994.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.6.6 KEEP CALM and Buy Shoes

Rytí plastového značení

170 x 200 mm

740.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.7.9 SALE!

Vinylové texty

450 x 300 mm, Vinylový

697.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.7.9 SPECIAL OFFER Up to 70% SUPER DEAL! SALE

Transparenty

1700 x 800 mm

1275.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.7.12 GRAND OPENING

Transparenty

1500 x 700 mm

1350.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.7.12 Food Truck Hot dogs £2 Burgers £3 Fries £2

Dekorační nálepky

550 x 350 mm, Vinylový

637.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 3.6.3

Rolety

850 x 2000 mm

2250.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.7.19 CAR WASH

Rytí plastového značení

295 x 150 mm

802.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.7.19 Fresh Roasted Coffee

Rytí plastového značení

295 x 150 mm

895.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 4.5.1

Dřevěné značení

400 x 295 mm, Dřevo

1192.00 Kč vč. DPH

Nenacházíte, co hledáte?

Náš Stránka Návrh můžete používat k navrhování našeho značení takového, jaké jej chcete mít. Text, barvy, tvary a další.

Začněte navrhovat

Informace o Reklamní značení

Prakticky všechny společnosti potřebují nějakou reklamu. Někdo mívá na fasádě budovy velké reklamní značení, které jasně a účinně sděluje, jaké produkty nebo služby jsou na prodej. Jiní použijí k zvýraznění prodejů nebo jiných speciálních nabídek jen malé značení v interiéru. Všechno toto značení však má v podstatě stejnou funkci – dělat reklamu a vytvářet zájem.

Při navrhování vlastního reklamního značení musíte uvážit text, barvu a tvar. Zda bude mít značení neztenčený účinek, záleží na celkovém dojmu.

Dalším typem reklamního značení je značení “Žádné reklamy. Děkuji.”.

Navrhování reklamního značení

Tady máte několik rad k navrhování reklamního značení.

Reklama. Ale co potom?

Jestliže navrhujete reklamní značení, které se má objevit někde jinde, než v těsné blízkosti firmy, důležité je poskytnout doplňující informace. Jedním z možných příkladů je reklamní značení s vinylovým textem aplikované na vozidla. To by mělo obsahovat mimo jiné takové informace, jako webovou stránku, adresu nebo telefonní číslo, aby Vás lidé, kteří budou mít zájem, mohli kontaktovat.

Barva

Mnohé barvy bývají spojovány s určitými pocity. Červená je “varováním” a “výstrahou” a často se používá na reklamním značení uvádějícím neobyčejně nízké ceny. Například značení slevových akcí bývá často červené.

Obrázek a text

Obrázky často přitáhnou pozornost lidí více než text. Může být výhodné text a obrázky zkombinovat, aby bylo Vaše sdělení jasné a aby zároveň snadněji apelovalo jak na city, tak i na rozum potenciálních zákazníků.

Vhodnost ke stylu firmy

Styl reklamního značení do značné míry závisí na tom, co Vaše společnost prodává. Značení pro lázně, pohřební službu nebo restauraci s rychlým občerstvením by mělo mít zcela jiné návrhy a styly.

Vyčnívejte – ale nekřičte

Reklama je o tom, být viděn. To však neznamená, že by reklamní značení mělo být velké a křiklavé. Kampaně, které přilákaly nejvíce pozornosti, a tudíž byly vyhodnoceny jako nejúspěšnější, byly ty, v kterých text a obraz vyčníval nad mnohé jiné. Celé je to o vyčnívání, ne o křiklavosti.