Kliknutím sem můžete začít navrhovat svůj kus značení.

Označení obchodů

Vytvořte si své vlastní značení na obchod s textem a návrhem dle vlastní volby nebo si vyberte z našich předem navržených příkladů.

Snadné objednání
Rychlé doručení
Nízké ceny
Záruka spokojenosti zákazníků
Stoprocentní vynahrazení emisí uhlíku

Příklady populárního značení pro obchody

Created with Fabric.js 3.6.0

Hliníkové značení

600 x 600 mm, Hliník

4137.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 3.6.0

Transparenty

1000 x 500 mm

903.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.7.9 Marta's Coffee shop Welcome inside! Opening Hours Monday - Friday 9-18 Saturday 11-17 Sunday 11-14

Rytí plastového značení

240 x 280 mm

1278.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.7.9 Open EVERYDAY 9am-5pm FLOWER POWER

Hliníkové značení

1000 x 500 mm, Hliník

4452.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.7.9 SALE!

Vinylové texty

350 x 250 mm, Vinylový

524.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 3.6.0

Vinylové texty

270 x 168 mm, Vinylový

363.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.7.9 ENTRANCE

Rytí plastového značení

280 x 120 mm

824.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.7.9 NEW!

Vinylové texty

400 x 150 mm, Vinylový

421.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.7.12 Welcome inside!

Vinylové texty

350 x 250 mm, Vinylový

524.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 1.7.19 Laura Yoga Studio Healthy mind, healthy body Welcome to Entrance

Rolety

850 x 2000 mm

2000.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 3.6.0

Hliníkové značení

300 x 200 mm, Hliník

1312.00 Kč vč. DPH

Created with Fabric.js 3.4.0

Barevný tisk plastových značek

1000 x 500 mm

1787.00 Kč vč. DPH

Nenacházíte, co hledáte?

Náš Stránka Návrh můžete používat k navrhování našeho značení takového, jaké jej chcete mít. Text, barvy, tvary a další.

Začněte navrhovat

Informace o Označení obchodů

Prezentovat obchod nebo podnik označením obchodu je velmi důležité – dokonce je to prakticky nutnost. Na druhou stranu to, zda bude značení muset být velké a poutavé, nebo zda postačí jednoduché označení obchodu s názvem podniku na dveřích, určuje cílová skupina.

Při předávání sdělení je právě tak důležité co říkáte, jako jak to říkáte. To platí i pro označení obchodu, protože text je při předávání sdělení stejně důležitý jako barva a tvar. Takže při navrhování označení obchodu jsou tři důležité věci, které je potřeba mít na paměti především.

Navrhování označení obchodu – tři rady

Vhodnost k podniku

Značení umístěné u obchodu, například na fasádě, by mělo hned zpočátku jasně uvádět povahu obchodu. Jestliže jde například o obchod se starožitnostmi, možná, že dobré by bylo ozdobné písmo starého stylu na černém kovovém značení. Jestliže však jde o obchod s námořní tématikou, pak atmosféru obchodu zřejmě nejlépe podchytí vyobrazení provazu a symbolů moře.

Být zřetelný už zdálky

Zejména u velkoformátového značení uvádějícího název obchodu je důležité, aby šlo o zřetelné značení viditelné z dálky. Zákazníkům pomáhá najít cestu do obchodu, ale především jim usnadňuje objevování obchodu a vzbuzuje v nich zájem o to, co nabízí.

Barvy a tvary

Do kategorie “značení pro obchody” patří také značení umísťované dovnitř obchodu. Sem patří značení zdůrazňující konkrétní kategorie nebo oddělení. Ačkoli by také mělo odpovídat celkovému charakteru obchodu, důležité je navrhovat značení v souladu se sdělením, které má sdělovat. Například značení SLEVA bývá často červené, aby přitahovalo pozornost, a mívá obzvlášť zřetelný text.

Zamyslete se nad tím, co chcete, aby vaše značení na obchod sdělovalo – z hlediska textu, barvy i tvaru.